شهرمن به وبلاگ شهر من خوش آمدید

شهرمن

نمایش تصاویری از شهرستان شازند و ...

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

google+

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2890
بازدید کل : 33494
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

شهرمن


چه بر سر وبلاگ شازند آزاد آمد؟

در طی این چند روز نظرات بسیاری برای من ارسال شد که همگی حاوی این مطلب بودند که چه بر سر وبلاگ شازند آزاد آمد.وبلاگی که در بین وب گردان شازندی بسیار پر طرفدار بود اما چند روز قبل به طور ناگهانی و بدون اطلاع رسانی قبلی حذف گردید.متاسفانه  من هم در جواب بسیاری از دوستان باید بگویم که من هم همانند شما بدون اطلاع هستم.

در صورتی که از دلایل موضوع با خبر شدم با هماهنگی نویسنده وبلاگ دلایل حذف وبلاگ را منتشر می کنم.

با تشکر از همه شما دوستان که پیگیر اوضاع و احوال وبلاگ نویسان شازند هستید.

شهرمن



نظرات شما عزیزان:

زهرا شمس
ساعت12:50---12 تير 1391
قرار شد از وبلاگ شازند آزاد برایمان خبری پیدا کنی

پس چی شد پسر خوب ؟


ندا قدبیگلو
ساعت0:45---11 تير 1391
خیلی وبلاگ خوبی بود

بهترین وبلاگ شازند بود


حمید رنجبران
ساعت23:21---6 تير 1391
بهترین وبلاگ شازند بود

خیلی خوب بود


اکبری
ساعت23:20---6 تير 1391
راستی چی شده!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: همشهری تاريخ: 31 / 3 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ شهر من خوش آمدید. این وبلاگ برداشت آزاد شما از تصاویری است که در شهر من (شازند) رخ می دهد ، و نیز ارائه موضوعات مختلف دیگر ، با ما باشید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to shazandphoto.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com